Az élet nem percekből, hanem pillanatokból tevődik össze...

Gondolatok júliusra...

Gondolatok júliusra...

Tengerparti magány

2015. szeptember 06. - Major Zsuzsanna

Szívemhez közel áll e kedves emlék,
Nem is volt oly régen,
Bár az évek fakultra kenték:

Ott álltam egyedül, és néztem,
Ahogy az ég s a föld a horizontban egyesül.
Szél súgta fülembe a tengernek titkait,
S én a homokba véstem lábamnak nyomait.

Fejem felett fehér madarak serege,
Míg a távolban kecses hajók kósza rengetege.
Narancssárga sugarak áztatták a tájat,
Ódon kikötőben szerelmesek álltak.

A kagylók héjain tajtékoztak a habok,
S a szivárvány színeiben ringatták a Napot.

A csalfa tengerek válaszhangja
Lelkemet ismét hívogatja.
Felfestem hát álmaimnak kósza illatát,
S mögé rejtem arcomnak legtitkosabb mosolyát.
 

alone.jpg

Foto: Pinterest

 

A bejegyzés trackback címe:

https://majorzsuzsanna.blog.hu/api/trackback/id/tr727764302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása