Az élet nem percekből, hanem pillanatokból tevődik össze...

Gondolatok júliusra...

Gondolatok júliusra...

Színfalak mögött

2015. május 15. - Major Zsuzsanna

Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.

Suzan Ertz

blog_1.jpg

 

Major Zsuzsanna vagyok, jelenleg Nyíregyházán élek. Egy kisvárosban születtem nem messze Budapesttől, ahol gyermekkoromat is töltöttem. Gödöllőn érettségiztem, majd a Semmelweis Egyetem padjait koptattam. Jelenleg a Ph.D disszertációm elkészítésén dolgozom, amit hamarosan befejezek. Mellette a helyi főiskolán tanítok.

Sportos családból származom, gyermekkoromban ennek számos gyümölcsét élveztem. Édesanyámmal a kerékpár nyergében délutánonként messzi tájakra kalandoztunk, míg telente a dombok nyújtotta száguldást élveztem.

Egy tavaszi napon azonban az íróasztal mögött találtam magam. Csakhogy sokakkal ellentétben én nem tollat, hanem ceruzát ragadtam. Ennek immár 7 éve. Azóta autodidakta módon fejlesztem rajzkészségemet. Kezdetben grafikával foglalkoztam, majd 1 évvel ezelőtt bővült a paletta- egy lehetőségnek köszönhetően Szlovákiában festészetet tanulhattam. Képeimmel 2 éve átléptem a határokat, számos magyarországi kiállítás mellett 2 éve részt veszek az Art for help jótékonysági árverésen, amit északi szomszédjaink rendeznek meg.

Az írás kezdetben csak hobby volt. Élveztem azokat a napokat, amikor egy kávéval a kezemben reggelente az ablakon beszűrődő félhomályban egymás mellé rakosgatva a szavakat, rímeket alkottak, a rímek pedig történeteket jelenítettek meg, érzéseket közöltek….
Az írásban leginkább azt élvezem, hogy ugyanezeket a szavakat használhatom egy természeti kép, a magány, vagy egy szerelmi vallomás megírásakor. S míg a grafikáim a fekete-fehér valóságot a tükrözik, a szavakkal némi színt vihetek a vonalak közé…

 

mzs_fav.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://majorzsuzsanna.blog.hu/api/trackback/id/tr67454134
süti beállítások módosítása